11 maj 2016
“1000 piosenek w Twojej kieszeni” – takich słów użył Steve Jobs, kiedy po raz pierwszy pokazał światu iPoda. Jednym zdaniem zainspirował setki osób do zakupienia prezentowanego IPoda.
Umiejętność barwnego prezentowania oraz opowiadania pasjonujących historii pomaga budować ciekawość oraz motywować do działania. Storytelling jako narzędzie stosowane w biznesie daję sprzedawcy przestrzeń do zbudowania zaufania z klientem poprzez wzbudzenie pozytywnych emocji w trakcie prezentowania oferty. Najlepsi sprzedawcy to ci, którzy wiedzą jak łączyć logiczną część prezentacji z tą emocjonalną stosując inspirujące opowieści.
“Ludzie nie pamiętają tego, co mówisz – pamiętają obrazy, które powstają w ich głowie, kiedy opowiadasz historię
~ Patricia Fripp
Stosując w swojej pracy Story Telling, jako:
Zapraszam Cię do wzięcia udziału w bezpłatnym warsztacie Story Telling – jak prezentować, żeby skutecznie omijać “NIE” w biznesie, podczas którego:
Zbuduj Ciekawość -> Pokaż dlaczego -> Pokaż Co -> Pokaż Jak -> Zainspiruj Do Działania
Kiedy:
23 maja godz. 18.00 – 21.00
Gdzie:
Inkubator przedsiębiorczości – Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny
ul. Droga Męczenników Majdanka 181
Prowadzący:
Tomasz Telej
Coach, trener businesu, certyfikowany NLP Master Coach oraz Master Time Line Therapy w American Board of NLP. Członek Izby Coachingu. Przedsiębiorca, mówca motywacyjny, doświadczony sprzedawca i doradca biznesowy. Od dziewięciu lat zajmuje się tworzeniem struktur sprzedażowych w branży network marketingu. Zarządza grupą kilkudziesięciu przedsiębiorców, gdzie wdraża coaching sprzedażowy jako skuteczne narzędzie rozwoju w zespołach handlowych. Coach sprzedaży w Agencji pośrednictwa nieruchomości MHouse. Właściciel Instytutu Rozwoju Biznesu BiznesMind – dzieli się swoim doświadczeniem i umiejętnościami z zakresu: sprzedaży i prezentacji, marketingu, zarządzania kadrą, budowania relacji z klientem, rozwoju osobistego. Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu profesjonalnych technik etycznej sprzedaży oraz rozwoju osobistego. Jako coach i praktyk biznesu uczy przedsiębiorców, jak budować pewność siebie w biznesie, jak tworzyć strategię rozwoju własnej firmy, profesjonalnie prezentować produkty i skutecznie je sprzedawać. Pasjonat japońskich sztuk walki, posiada czarny pas w karate tradycyjnym – stosuje mądrość sztuk walki w coachingu – metafory ciała i umysłu oraz sztukę budowania współpracy i wykorzystywania rywalizacji w rozwoju. Swój warsztat doskonalił u Briana Tracy, Mariusza Szuby, Anthonego Robbinsa, Roberta Kiyosakiego.