Bezpłatne seminarium: Social Media Marketing

24 mar 2016  


Czy social media marketing ma sens?
Czy prowadząc działania marketingowe w mediach społecznościowych potrzebujesz strategii?
Czy warto inwestować w Facebook Ads?
Jak uniknąć pułapek pustego zasięgu i zaangażowania?
Czy kotki na Facebooku sprzedają?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań dotyczących social media marketingu w małej firmie i startupie otrzymasz na szkoleniu organizowanym przez AIP Lublin oraz Inkubator Przedsiębiorczości przy Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny.

Seminarium odbędzie się 31 marca 2016 roku w godz. 17:00-20:30 w Wyższej Szkole Przedsiębiorczpości i Administracji, ul. Bursaki 12.

Zapisy:https://298591-3.evenea.pl/
Informacje o trenerze:

JACEK LIPSKI – ekspert od tworzenia zintegrowanych strategii komunikacji marketingowej, content marketingu i social media marketingu.

Doświadczenie zdobywał pracując w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art jako Key Account & Social Media Manager, warszawskiej centrali pośrednika finansowego Żagiel S.A. jako specjalista ds. komunikacji marketingowej i wewnętrznej oraz gliwickim zespole komunikacji wewnętrznej szwedzkiego giganta energetycznego Vattenfall Distribution Poland.

W agencji Vena Art jako Project Manager zajmował się m.in. tworzeniem strategii i koordynacją realizacji kampanii informacyjno-promocyjnych projektów „Sieć Szerokopasmowa Polski Wschodniej – województwo lubelskie” (Departament Gospodarki i Współpracy Zagranicznej, UM – WL) i „Dolina Ekologicznej Żywności” (IUNG Puławy), a także działań social mediowych w kampaniach teaserowych „Szybko Zleciało” (lubelski E. Leclerc) i „Czas na Radom” (radomski E. Leclerc) oraz promujących programy operacyjne RPO i POKL. Odpowiadał również za obsługę takich firm i organizacji jak m.in.: Anwo, Fabryka Cukierków Pszczółka, Lubelska Wyżyna IT, LPEC, Nordic Development, Profi, Solet, Szkoły Paderewski, Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego, Wyższa Szkoła Nauk Społecznych, Webchilli i VitaGenum.

W firmach, w których pracował wcześniej, zajmował się przygotowywaniem i realizacją strategii komunikacji wewnętrznej, badaniami marketingowymi, relacjami z mediami i zarządzaniem obecnością w internecie (Żagiel S.A.) oraz analizą badań satysfakcji pracowniczej i budowaniem programów z zakresu „employer branding” (Vattenfall Distribution Poland).

Obecnie jako Partner w firmie B&L Consulting zajmuje się prowadzeniem działalności doradczej dla lubelskich firm z sektora MŚP (w tym audytami procesów biznesowych i marketingowych, budowaniem strategii marketingowych oraz badaniami rynkowymi) oraz prowadzeniem szkoleń specjalistycznych.

Blog Jacka Lipskiego: http://jaceklipski.pl/

Strona internetowa B&L Consulting: http://www.bieleckilipski.pl/

Informacje o organizatorach:
Inkubatory AIP LUBLIN: https://aiplublin.inkubatory.pl/
Inkubator Przedsiębiorczości przy Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny: http://inkubator-lublin.pl/inkubator/